søndag 18. april 2010

Pusler i hagen

I dag har jeg puslet litt i hagen. Beddene trengte litt mer jord, så det fikk de. Fikk også plantet litt stemorsblomster i krukker, så det ble hyggelig ute. Hadde med meg en liten hjelper som syntes det var morro i 5 minutter. Minstemann i vogna hadde ikke noe mer tålmodlighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar